Cookie / süti kezelés
A http://marketingkonferencia.hu oldal a felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.
Tudjon meg többet…
Rendben

Jegyzetek

Performance – programmatic taktikák 2018 témában tartotta meg előadását Dunder Krisztián és Szabó László a 28. Országos Marketing Konferencián. Előadásukban arra tettek ajánlásokat, hogyan növekedjünk a performance marketingben 2018-ban. Az elmúlt hetekben 16 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben hangoztak el. Így a korábban ígért 17 előadásanyag rövid összefoglalójából még 1 előadásanyagot fogunk közzétenni, amely a digitális marketing teremben volt hallható. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Erdei Panni és Rusvai Richárd a Central Médiától érkeztek a 28. Országos Marketing Konferenciára. Prezentációjukat azzal indították, hogy cégként valószínűleg jobban megéri a tartalomgyártással egy külső ügynökséget megbízni, mint saját tartalomkészítő csapatot foglalkoztatni. Előadásuk témája: Tartalom alapú hirdetési megoldások jelene és jövője Az elmúlt hetekben 15 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 2 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Tóth András és Jenet Katalin a Microsofttól érkeztek a 28. Országos Marketing Konferenciára. Előadásuk témája Digital Customer Journey. András arról beszélt, hogyan szembesült a Microsoft a fejlődési kényszerrel: pár évvel ezelőtt a cég kényelmesen ült 90%-os piaci részesedésén, miközben versenytársaik, mint az Amazon, olyan piacokon kezdtek kreatív, innovatív ötletekkel elhúzni mellettük, ahol ők is relevánsak akartak maradni. Az elmúlt hetekben 13 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris marketing termében hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 4 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Sales funnel-ek, leadgenerálás – tartalom alapú marketing témában tartotta meg előadását Damjanovich Nebojsa és Sipos Zoltán a 28. Országos Marketing Konferencián. Előadásuk arra a kérdésre válaszolt: hogyan szerezhet az online marketinges leadeket. Az elmúlt hetekben 14 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris marketing termében hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 3 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Content Marketing és SEO 2018 témában tartotta meg előadását Papp Gábor és Sepsey Barna a 28. Országos Marketing Konferencián. Előadásukat azzal a kérdéssel kezdték: milyen online csatornák léteznek – avagy mi az, amit egy kisvállalkozás használni is tud? Emlékszel még, hogy mi a 3 fő ezek közül? Az elmúlt hetekben 11 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris marketing termében hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 6 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Digitálismarketing-irányok 2018-ban és utána témában tartotta meg előadását D. Tóth Kriszta és Szántó Péter a 28. Országos Marketing Konferencián. Előadásukban szó volt arról is, mekkora kockázatot vállalnak azok, akik nem építenek fel saját tartalomcsatornákat is. A Google és a Facebook ma az online hirdetések 85%-át adja. Az elmúlt hetekben 10 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris marketing termében hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 7 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani az elkövetkezendő egy hónapban a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból. Most Pőcze Balázs és Takács Ákos előadásának összefoglalójába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: Brandaktiváció és kreativitás 2018, avagy az extrovertált márkaépítés. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Marketingorigó 2018 – marketingeszközök és megoldások, amelyeket te sem nélkülözhetsz! Emlékszel még, hogy melyik előadópáros tartott ebben a témában elődadást? Az elkövetkezendő egy hónapban 17 előadásanyag rövid összefoglalóját fogjuk megosztani Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben hangzottak el - melyek közül Janata Kriszta és Wolf Gábor előadásának összefoglalója az egyik. Janata Kriszta és Wolf Gábor arról beszéltek, hogyan töltötték meg a 2017-es Marketing Expo-t. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba valamint, hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Elevenítsd fel a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott előadások legfontosabb gondolatait és építsd bele azokat marketingkommunikációdba. 17 előadásanyag rövid összefoglalóját fogjuk megosztani Veled az elkövetkezendő egy hónapban, most Willy Benkő és Dintsér Andrea párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: A király beszéde, avagy amit a sikeres marketingeseknek tudniuk kell. A Kreatív Kontroll csapatának szöveges összefoglalóival szeretnénk kedveskedni, ezáltal is hozzájárulva ahhoz, hogy minél több minőségi tartalommal tudjuk támogatni munkádat.
Bővebben
Emlékszel még, hogy melyik előadás fő üzenete volt, hogy marketingesként érdemes átgondolnod tucatszor is az üzeneted, illetve azt, hogy az egyes csoportoknál hogyan csapódik az le? Az elkövetkezendő egy hónapban 17 előadásanyag rövid összefoglalóját fogjuk megosztani Veled, amelyek 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból - melyek közül Dr. Serényi János előadásának összefoglalója az egyik. Előadásának témája: Pénz, erkölcstelenség, gyilkos ösztön, avagy kihalóban az emberszabású marketing? A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba valamint, hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani az elkövetkezendő egy hónapban a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból. Most dr. Törőcsik Mária és Hadnagy Luca párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: A fogyasztó/vásárló szemével – a sallangmentes vagy a vérpezsdítő a sikeres marketing? A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba valamint, hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Az elkövetkezendő egy hónapban 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból - melyek közül Dr. Fehér Katalin és Jákó Eszter előadásának összefoglalója az egyik. Előadásuk témája: Digitális trendillesztés és stratégia 2018. Dr. Fehér Katalin és Jákó Eszter a rendezvényen elsősorban a stratégiaépítésben megjelenő 3 legfontosabb trendet vizsgálta. Ezek az alábbiak: Mikroidő (mikromomentumok), Automatizált gyorsulás, Élményutak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba valamint, hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Az elkövetkezendő egy hónapban 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból - melyek közül Dr. Szvetelszky Zsuzsa és Oborny Beáta előadásának rövid jegyzete az egyik. Előadásuk témája: Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal (A rész és az egész marketingje – modularitás és stratégia). A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba valamint, hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Az elkövetkezendő egy hónapban 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból - melyek közül Honti Pál és Mányai Csaba előadásának összefoglalója az egyik. Előadásuk témája: Negyedik ipari forradalom és a marketing új világa, melyet egy erős felütéssel kezdtek, egy Mike Tyson-idézettel: „Mindenkinek van egy terve, amíg bele nem szalad az első pofonba.” A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba valamint, hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.
Bővebben
Érdekelne egy különleges jegyzet sorozat a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból? A Kreatív Kontroll csapatának szöveges összefoglalóival szeretnénk kedveskedni, ezáltal is hozzájárulva ahhoz, hogy minél több minőségi tartalommal tudjuk támogatni munkádat. A kivonatok által fel tudod idézni az előadások legfontosabb gondolatait és bele tudod építeni azokat a marketingkommunikációdba. 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani az elkövetkezendő egy hónapban, most dr. Papp-Váry Árpád és Sas István párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: Marketinges a vidámparkban – Mire üljek fel? Körhintára, hullámvasútra vagy…?
Bővebben
Mint minden évben, a Kreatív Kontroll csapata ismét részt vett az Országos Marketing Konferencián, amely kicsit át is alakult erre az évre. Az alapformátum most a páros előadásoké volt, melyek többségükben tényleg remekül működtek – a tempó feszesebb, a szakmaiság több, és csak néhány esetben fordult elő, hogy váltás nélkül túl sokáig beszéltek egyes előadók. Épp a páros előadások miatt sikerülhetett oly gazdagra az első nap első blokkja, amely természetesen azzal foglalkozott: melyek azok a marketinges trendek, amelyek meghatárózok lesznek 2018-ban? A szokásos ürességek helyett (vö. „nagyon fontos lesz a videó”) rengeteg tényleg érdekes trendet és példát ismertünk meg, ezekből mutatok neked egy válogatást.
Bővebben
Érdekelne egy különleges jegyzet sorozat a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból? A Kreatív Kontroll csapatának szöveges összefoglalóival szeretnénk kedveskedni, ezáltal is hozzájárulva ahhoz, hogy minél több minőségi tartalommal tudjuk támogatni munkádat. A kivonatok által fel tudod idézni az előadások legfontosabb gondolatait és bele tudod építeni azokat a marketingkommunikációdba. 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani az elkövetkezendő egy hónapban, elsőként Varga István és Bonyhádi Gábor párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája Marketingtrendek 2018 – avagy a jövő marketingmegoldásai.
Bővebben
Résztvevőink mondták

Főtámogató

Kiemelt támogatóink

Támogatóink

Kiállítóink

Szakmai partnereink

Médiatámogatók