Cookie / süti kezelés
A http://marketingkonferencia.hu oldal a felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.
Tudjon meg többet…
Rendben

Összefoglaló jegyzet a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott D. Tóth Kriszta és Szántó Péter párosának az előadásából

Digitálismarketing-irányok 2018-ban és utána témában tartotta meg előadását D. Tóth Kriszta és Szántó Péter a 28. Országos Marketing Konferencián. Előadásukban szó volt arról is, mekkora kockázatot vállalnak azok, akik nem építenek fel saját tartalomcsatornákat is. A Google és a Facebook ma az online hirdetések 85%-át adja. Az elmúlt hetekben 10 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris marketing termében hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 7 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.

 

D. Tóth Kriszta és Szántó Péter először is azt tisztázták: önámító tévhit, hogy egy új év első napja egy könyv első lapja – az online marketingben folyamatos fejlődési folyamatról van szó, nem lezárt és megnyitott periódusokról.


A lean és agilis módszertanról hallhattunk néhány gondolatot, amelynek alapeleme, hogy a komplex folyamatokat részekre, lépésekre bontjuk le, így pontosan előre tudjuk, hogy milyen lépéseket és milyen sorrendben kell elvégeznünk egy projekt sikeres teljesítése érdekében.


Ugyancsak fontos, ha előre felkészülünk a szükséges eszközökkel. A „dobozos megoldások” ma már nem működnek, ahogyan az sem, ha évről évre ugyanúgy költjük el a büdzsét, minden innováció nélkül.


Szó volt arról is, mekkora kockázatot vállalnak azok, akik nem építenek fel saját tartalomcsatornákat is. A Google és a Facebook ma az online hirdetések 85%-át adja. Utóbbi ma már az elsődleges tartalomforrás, utalt arra Kriszta, hogy ma már nem is a tartalomterjesztő oldalakon, hanem a Facebookon tájékozódnak először a legtöbben.


Mindez azért jelentős, mert ezek éppen azok a nagy játékosok, akik folyamatosan változtatják módszereiket, algoritmusaikat, tehát ha rájuk alapozol, hatalmas a kitettséged, és nem tehetsz mást, mint hogy folyamatosan, akár napról napra finomítod a stratégiádat.


A szakmák közötti határok elmosódnak – a marketinges ma már egyben újságíró, szerkesztő is, a salesesnek értenie kell a tartalomfejlesztéshez és így tovább. Ebben a helyzetben pedig a kulcs az együttműködés: egymást erősítve kell a specialistáknak dolgozniuk.