Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingkonferencia.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Elutasít

Összefoglaló jegyzet a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott dr. Papp-Váry Árpád és Sas István párosának az előadásából

Érdekelne egy különleges jegyzet sorozat a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból? A Kreatív Kontroll csapatának szöveges összefoglalóival szeretnénk kedveskedni, ezáltal is hozzájárulva ahhoz, hogy minél több minőségi tartalommal tudjuk támogatni munkádat. A kivonatok által fel tudod idézni az előadások legfontosabb gondolatait és bele tudod építeni azokat a marketingkommunikációdba. 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani az elkövetkezendő egy hónapban, most dr. Papp-Váry Árpád és Sas István párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: Marketinges a vidámparkban – Mire üljek fel? Körhintára, hullámvasútra vagy…?

 

Dr. Papp-Váry Árpád és Sas István 4 fontosabb csoportba osztották a trendeket:


• Programmatic, SEO, CRO
• 360 videó, VR, AR
• Semantic search, digitális asszisztensek, chatbotok, IoT
• Mobil, live video, multitasking

Ők ketten azt vizsgálták, mennyiben hasonlít a marketing világa egy vidámparkéhoz. Az általános hasonlóságokon túl jelentős hasonlóság egy vidámpark és a marketing világa között az, hogy ma már az élményekre épít, a modern marketinges feladata az, hogy mind tartalomban, mind a vásárlói út során egyre jobb élményt biztosítson a vásárló számára.