Cookie / süti kezelés
A http://marketingkonferencia.hu oldal a felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.
Tudjon meg többet…
Rendben

Összefoglaló jegyzet a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott dr. Papp-Váry Árpád és Sas István párosának az előadásából

Érdekelne egy különleges jegyzet sorozat a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben elhangzott előadásaiból? A Kreatív Kontroll csapatának szöveges összefoglalóival szeretnénk kedveskedni, ezáltal is hozzájárulva ahhoz, hogy minél több minőségi tartalommal tudjuk támogatni munkádat. A kivonatok által fel tudod idézni az előadások legfontosabb gondolatait és bele tudod építeni azokat a marketingkommunikációdba. 17 előadásanyagot fogunk Veled megosztani az elkövetkezendő egy hónapban, most dr. Papp-Váry Árpád és Sas István párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: Marketinges a vidámparkban – Mire üljek fel? Körhintára, hullámvasútra vagy…?

 

Dr. Papp-Váry Árpád és Sas István 4 fontosabb csoportba osztották a trendeket:


• Programmatic, SEO, CRO
• 360 videó, VR, AR
• Semantic search, digitális asszisztensek, chatbotok, IoT
• Mobil, live video, multitasking

Ők ketten azt vizsgálták, mennyiben hasonlít a marketing világa egy vidámparkéhoz. Az általános hasonlóságokon túl jelentős hasonlóság egy vidámpark és a marketing világa között az, hogy ma már az élményekre épít, a modern marketinges feladata az, hogy mind tartalomban, mind a vásárlói út során egyre jobb élményt biztosítson a vásárló számára.