Cookie / süti kezelés
A http://marketingkonferencia.hu oldal a felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.
Tudjon meg többet…
Rendben

Összefoglaló jegyzet a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott Dunder Krisztián és Szabó László párosának az előadásából

Performance – programmatic taktikák 2018 témában tartotta meg előadását Dunder Krisztián és Szabó László a 28. Országos Marketing Konferencián. Előadásukban arra tettek ajánlásokat, hogyan növekedjünk a performance marketingben 2018-ban. Az elmúlt hetekben 16 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben hangoztak el. Így a korábban ígért 17 előadásanyag rövid összefoglalójából még 1 előadásanyagot fogunk közzétenni, amely a digitális marketing teremben volt hallható. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.

 

Dunder Krisztián és Szabó László (Growww Digital) arra tettek ajánlásokat, hogyan növekedjünk a performance marketingben 2018-ban.


A legfontosabb tanácsuk ez volt: innoválj, de egyúttal figyelj az alkalmazhatóságra is – hiába innovatív egy megoldás, ha te nem tudod használni. Az Amazon Home vagy a VR-szemüvegek például nagyon innovatívak, de kelet-európai alkalmazhatóságuk miatt jellemzően még nem éri meg velük foglalkoznod – olyat keress, ami a célközönségednek releváns.