Cookie / süti kezelés
A http://marketingkonferencia.hu oldal a felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük olvassa el adatvédelmi elveinket.
Tudjon meg többet…
Rendben

Összefoglaló jegyzet a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott Erdei Panni és Rusvai Richárd párosának az előadásából

Erdei Panni és Rusvai Richárd a Central Médiától érkeztek a 28. Országos Marketing Konferenciára. Prezentációjukat azzal indították, hogy cégként valószínűleg jobban megéri a tartalomgyártással egy külső ügynökséget megbízni, mint saját tartalomkészítő csapatot foglalkoztatni. Előadásuk témája: Tartalom alapú hirdetési megoldások jelene és jövője Az elmúlt hetekben 15 előadásanyag rövid összefoglalóját osztottuk meg Veled, amelyek a 28. Országos Marketing Konferencia első napjának plenáris és digitális marketing termeiben hangoztak el. Az elkövetkezendő napokban még 2 előadásanyag rövid jegyzetét fogjuk közzétenni, amelyek a digitális marketing teremben voltak hallhatóak. A szöveges összefoglalókat, mellyel szeretnénk kedveskedni Neked a Kreatív Kontroll csapata készítette. A kivonatokkal a célunk, hogy fel tudd idézni az előadások legfontosabb gondolatait, bele tudd építeni azokat a marketingkommunikációdba, valamint hogy minél több minőségi tartalommal támogassuk munkádat.

 

Erdei Panni és Rusvai Richárd a Central Médiától érkeztek, és előadásukat azzal indították: cégként valószínűleg jobban megéri a tartalomgyártással egy külső ügynökséget megbízni, mint saját tartalomkészítő csapatot foglalkoztatni. Előbbinek megvan a kapacitása, tudása és rutinja.

Láthattunk néhány saját kampányt – ismertették többek között azt, hogy amikor a Lidl új arcaként bemutatták Heidi Klumot, sokkal jobban működött egy NLCafés live bejelentkezés, amikor bementek egy aznapra bezárt Lidl-be és ott mutatták meg a teljesen új Klum-os termékeket, mint maga a New York-i divathétről érkező, ugyancsak live bejelentkezés. (Előbbi, a boltból bejelentkezős videó, 130 ezres megtekintésszámot hozott.)