Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingkonferencia.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Tudjon meg többet…
Rendben
Elutasít

Összefoglaló jegyzet a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott Willy Benkő és Dintsér Andrea párosának az előadásából

Elevenítsd fel a 28. Országos Marketing Konferencián elhangzott előadások legfontosabb gondolatait és építsd bele azokat marketingkommunikációdba. 17 előadásanyag rövid összefoglalóját fogjuk megosztani Veled az elkövetkezendő egy hónapban, most Willy Benkő és Dintsér Andrea párosának az előadásába tudsz beleolvasni. Előadásuk témája: A király beszéde, avagy amit a sikeres marketingeseknek tudniuk kell. A Kreatív Kontroll csapatának szöveges összefoglalóival szeretnénk kedveskedni, ezáltal is hozzájárulva ahhoz, hogy minél több minőségi tartalommal tudjuk támogatni munkádat.

 

Willy Benkő  és Dintsér Andrea arról beszéltek, hogyan adjunk elő sikeresen. Hogyan érjük el, hogy tényleg a magukénak érezzék a résztvevők a beszédünket?


A legjobb megoldás, ha történetet mesélünk. A történetmesélés egyik hatása, hogy az előadó és a közönség agyhullámai egy idő után harmonizálni kezdenek. Ha egy adatot történetbe ágyazunk, 22-szeresére növeljük az esélyét, hogy a közönségünk emlékezni fog rá.


A történeteknek helye van az üzletben is, két elemet pedig mindenképpen tartalmazniuk kell: egy konfliktust és annak feloldását.