Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingkonferencia.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Elfogadom
Nem fogadom el

MARKETING INTELLIGENCE QUOTIENT TEST

A Marketing IQ-teszt a marketingesek és a vállalatok által használt eszközök és módszerek 5 különböző aspektusát vizsgálja. A teszt kitöltése önbevallásos alapon történik: nem tudást mérünk vele, hanem a marketingszakember és a vállalata fejlődési lehetőségeit mutatjuk meg. A teszt eredményét a hagyományos IQ-teszthez hasonlóan értelmezd: 100 körül átlagos, 120 felett már átlag feletti, 140-től pedig egyenesen marketingzseni vagy!

1. Marketingtevékenységek tervezése és megvalósítása

Milyen marketingstratégiai alapokat tartasz szükségesnek a marketingtevékenységetek kidolgozása során?

Vállalati misszió, vízió
Márkakönyv és arculati kézikönyv

A cégünk makro- és mikrokörnyezetének ismerete

Versenytársak
Iparági sajátosságok
GDPR betartása

Vásárlókkal, ügyfelekkel, célcsoporttal kapcsolatos tevékenységek

A cégünk vásárlói, ügyfelei
Ügyfélkutatás
UX, CX, service design thinking

Tudásmenedzsment és tudásmegosztás

2. Marketing-innováció

Hogyan állsz a marketing-innovációhoz?

A kommunikációs csatornáinkról elmondható, hogy

A következő eszközök közül: AR, VR, prediktív analitika, AI, blockchain, advocacy, natív hirdetések, digital wallet, wearables, IoT-eszközök, programmatic hirdetések, ABM, beacons, perszonalizáció, robotika, gamification, voice command marketing, saját marketing API, virtuális és digitális asszisztensek, DMP-rendszerek

A következő közösségi oldalak közül: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Youtube

3. Projektek megvalósítása

Az árazásunkkal kapcsolatban

A következő offline csatornák közül: TV, rádió, óriásplakát és OOH, nyomtatott anyagok, kiállítások, rendezvények, direkt marketing, eladáshelyi promóciók

A cégünk marketingtartalmait

A következő digitális eszközök közül: technikai SEO, inbound content SEO alapon, outbound content SEO alapon, közösségi média, performance marketing (Facebook, LinkedIn, Twitter, Adwords), natívtartalom-hirdetés, applikációk, bannerhirdetések

A következő szektorok közül melyikben van tapasztalod? B2B, B2C, double-sided, B2G

Milyen típusú kampányokkal foglalkozol vagy foglalkoztál már a következők közül? Imidzskampányok, PR-kampányok, teljesítményalapú kampányok, belsőkommunikációs-kampányok

4. Mérések, jelentések, elemzés

A cégünknél

A legfőbb teljesítménymutatók

A cégünk által összegyűjtött adatokat

A cégünknél a jelentéskészítés

5. Szervezeti folyamatok, gyakorlati tudás és szervezeti kultúra

A cégünk marketingfolyamatai

Milyen típusú marketingszakembernek tartod magod?

Mennyire találod meg a hangot más generációkkal és az IT-szakemberekkel?

Marketing-automatizáció


A kérdőívben megadott válaszai anonim módon kerülnek tárolásra. A megadott válaszait semmilyen módon nem vezethetjük önhöz vissza.