Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingkonferencia.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Elfogadom
Nem fogadom el

Program 1. nap

08:00 - 09:00
Regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő/Megnyitó
Simon Krisztián ( MMonline, BrandMánia ),
Gosztonyi Csaba ( Carbon Group Communication)
09:10 - 09:30
Mekkora a Marketing IQ-d?
Bővebben
x A Marketing IQ megmutatja egy szakember felkészültségét. Mi azonosítottuk azt az 5 területet, amelyből leképezhető ennek a szakmai felkészültségének a lenyomata. Szakember lennél, vagy vezető, innovátor esetleg mindez együtt? Ha tudatosan építed a Marketing IQ-dat nem lesz olyan terület amihez ne értenél. Neked hol kell magadat még fejlesztened?
Előadás
Bonyhádi Gábor ( Codecool ),
Varga István ( Manta )
09:30 - 10:00
A marketing SI mértékegységrendszere
Bővebben
x Létezhet a hazai marketingben olyan modern, nemzetközileg is elismert mértékegységrendszer, mint a Système International d’Unités (SI)? Ha netán igen, mik ennek az elemei? Olyan klasszikus rendszerek, mint a 4P, 4C, 7P? Mutatók, mint a PPC, a CLV vagy a ROI? Netán olyan jövőbemutató dolgok, mint a VR, AR és AI? Vagy ez a mértékegységrendszer inkább amolyan filozófia lehet, hogy „keresd az újat”, „járj a többiek előtt egy lépéssel” és hasonlók? Erre keressük az előadásban a választ és foglalunk állást egyértelműen: igen, van SI rendszere!
Előadás
Dr. Papp- Váry Árpád ( METU ),
Dr. Harsányi Dávid ( BGE )
10:00 - 10:30
Brandaktiváció, márkázott tartalom és vizuális storytelling
Bővebben
x A beszélgetésben az alábbi témákat is körbe fogjuk járni: 1. Hogyan épült föl szinte a semmiből – mindössze három év alatt – a magyar média egyik legkedveltebb és legnagyobb hatású életmódmagazinja? 2. Hogyan dőltek le a tabuk, és miként nyíltak meg az új narratívák a tartalomgyártásban a WMN életének első három évében? 3. Hogyan lehet hatékonyan és izgalmasan aktivizálni egy márkát a médiapiacon? 4. Hogyan alakítja egy kicsi, független alkotóközösség a „nagyok” működését – az attitűdök megváltozásától a szóhasználaton át a natív hirdetésekig? 5. Hogyan támogatja egymást – a fogyasztó érzelmeit és értelmét egyaránt megmozgató – kerek 360 fokos kampánnyá az írott-, a képi-, a social- és a live tartalom?
Beszélgetés
D.Tóth Kriszta ( WMN )
10:30 - 11:00
Az új fegyver: content multiplication
Bővebben
x Az előadás két részből fog állni. Először a tartalom hatványozását, többszörös felhasználását mutatja be Szántó Péter mind stratégiai-, mind nemzetközi példákkal illusztrálva, praktikusan használható best practice tanácsokkal.
A második felében egy meglepetés influencer meséli el saját tapasztalatát egy kampány és márka kapcsán. Ilyen esetekben a márka fő kommunikációba használja az influencert, azonban a híresség saját csatornáin saját tartalmat is gyárt.
Előadás
Szántó Péter ( SpringTab )
11:00 - 11:30
Intelligens piackutatás megkérdezés nélkül és következtetések gombnyomásra
Bővebben
x Hol van a határ az emberi szakértelem és a gépi módszerek között, hogy érdemes ezeket kombinálni a legjobb eredmény érdekében. Az elmúlt 2 év legérdekesebb online piackutatásainkból hozott példákkal mutatom be a válaszokat.
Előadás
Szekeres Péter ( Neticle )
11:30 - 12:00
Az adat a legjobb insight - intelligens influencer kampányok a világ körül
Bővebben
x Képzelj el egy világot, amiben a Föld bármelyik pontjáról elindíthatsz és menedzselhetsz adatvezérelt influencer kampányokat. Ebben a világban minden mérhető és real time nyomonkövethető, így megérzések és szimpátia helyett végre tényekre építve választhatod ki a márkád, szolgáltatásod vagy terméked számára legrelevánsabb véleményvezéreket anélkül, hogy elhagynád az irodádat. Bár úgy tűnhet, ez a jövő, a valóság az, hogy erre akár már ma is van lehetőséged a Post for Rent platformjának használatával. Az előadásomból megtudhatod, hogyan profitálhatsz az adatvezérelt kognitív rendszer lehetőségeiből a mindennapokban.
Előadás
Dévald Ákos ( Post For Rent )
12:00 - 12:30
Virtuálistól a valóságig - intelligens vásárlói utak eszközökön és platformokon át
Bővebben
x Hogyan segítenek az okos marketing megoldások utolérni a potenciális vásárlót akár online, akár offline? Hogyan használjuk a chatbotokat, a sztorikat és a kiterjesztett valóságot a felületeken és eszközökön átívelő kampányainkban?
Előadás
Lévai Richárd ( RG Stúdió )
12:30 - 13:00
Gyógyszeripar marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi kérdéseket fogjuk körbejárni a beszélgetés során: 1. A televízióban minden 4., a téli időszakban minden 3. reklámspot valamilyen gyógyszert, gyógyhatású készítményt népszerűsít. Van értelme ekkora televíziós zajban hirdetni? Ennyire fontos a televíziós jelenlét?, 2. Nem lenne hatékonyabb a tévé költések egy részét digitális csatornákra átcsoportosítani?, 3. A többi hirdetői szektorhoz képest a gyógyászat eléggé le van maradva digitális téren. Mi ennek az oka?, 4. A közösségi médiában és a video megosztó oldalakon azért érzékelhetően nő a gyógyszergyártók aktivitása. Itt el tudják érni a fiatalabb célcsoportot is? Mik a tapasztalatok?, 5. Mobil applikációja kinek van vagy volt? Akár orvosoknak akár fogyasztóknak szóló. Milyen marketing céllal érdemes mobil appot fejleszteni?
Kerekasztal
Aszódi Edit ( Angelini Pharma Kft. ),
Beke Zsuzsa ( Richter Gedeon ),
Dezse Boglárka ( Béres ),
Laczkó-Jónás Ivett ( Berlin-Cheime ),
Dr. Lukács Zoltán ( Bayer )
12:30 - 14:30
Ebéd
13:30 - 14:00
Kereskedelem szektor marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi kérdéseket fogjuk körbejárni a beszélgetés során: 1. Lesznek-e még 5 év múlva is nyomtatott akciós újságok, szórólapok? A reklámhordozó papírra kivetett környezetvédelmi termékdíj jelentős emelése után is megéri-e még ilyeneket nyomtatni? Van-e ilyen értékes az a célcsoport, akit ezzel el lehet érni? Kik ők egyáltalán? Mi lehet az alternatívája a szórólapnak (e-DM, weboldal, mobil applikáció)?, 2. A Google Play áruházban szinte minden jelentős piaci szereplőnek találtam magyar nyelvű mobil applikációját. Ezek legtöbbször az online rendelést támogató felületek, de többeknek van szórakoztató vagy edukatív appja is. A mobil applikáció csak hab a tortán vagy egy „must have” elem? Kinek milyen appja van? Beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket? Milyen marketing cél megvalósítására alkalmas?, 3. A hagyományos, vagyis offline kereskedőláncok képviselőitől kérdezem, hogy a webshop és a házhozszállítás image szempontból vagy kereskedelmi szempontból fontos-e? Mi volt az a pillanat, amikor úgy döntöttek, hogy belevágnak? Beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket?, 4. Lehet-e újat alkotni a hűségprogramok terén? Milyen gyakran kell valami új dologgal előállni, hogy ne laposodjanak el? Hogyan lehet bevonni ezekbe az Y, Z generációt? Mennyire nehezíti a helyzetet az GDPR szabályozás?, 5. Mennyire fontos a közösségépítés, a social media jelenlét? Hányféle csatornát használnak? Van-e olyan célcsoport, akit csak ezeken keresztül lehet elérni? Milyen tartalmak a legnépszerűbbek?
Kerekasztal
Bene Nikoletta (Spar),
Dárdai Adrienn (CBA),
Györke Ádám ( Emag ),
Tóber Edina ( Internet Mall ),
14:00 - 14:30
CRO ellenőrző lista - avagy mennyire adatvezérelt a marketinged?
Bővebben
x Végignézzük lépésről lépésre - a kezdőtől a haladó szintig -, hogy milyen eszközöket és módszereket kell ismernie és használnia egy adat-alapon döntő digitális marketingesnek. Milyen klasszikus hibák vannak? Miket nem szabad kihagyni? Mire kell odafigyelni?
Előadás
Mester Tomi ( Adatlabor és Kürt Akadémia )
14:30 - 15:00
Omnichannel kampánymenedzsment - hogyan ne essen az ügyfél a csatornák között a pad alá?
Bővebben
x Sokan kommunikálnak saját ügyfelekkel, potenciális ügyfelekkel, azonosított és azonosítatlan közönséggel, számtalan digitális és hagyományos csatornán - párhuzamosan. Ideális esetben személyre szabott, de legalábbis szegmentált tartalmakkal. Nem csak az ügyfeleknek, de maguknak a szervezeteknek is nehéz kiigazodni mindezen. A csatornákon átívelően hatékony és transzparens kommunikációhoz, marketinghez, kampánymenedzsmenthez sok mindent össze kell hangolni. Ezekről hozunk elgondolkodtató és elrettentő példákat egyaránt - lesz szó folyamatokról, szervezetekről, mérőszámokról, adatokról, eszközökről és sok minden másról.
Előadás
Gögge Tamás ( Pattern Digital és Kürt Akadémia )
15:00 - 15:30
Design thinking - múló csoda vagy valódi érték a marketingben?
Bővebben
x Manapság minden napra jut egy-egy csoda, ami bevétel- és hatékonyságnövekedést ígér kockázatcsökkentés mellett. A design thinking egy közülük, vagy képes a valódi értékteremtésre? Sok a tévhit, de még több a lehetőség benne, ezért itt az idő megismerni, hogy mikor és mire érdemes használni. Elöljáróban annyit elárulhatok, van élet az agilitáson és a digitalizáción túl...
Előadás
Bogár Bence ( Kürt Akadémia )
15:30 - 16:00
AI a Marketingben. Mindkét térfélen.
Bővebben
x A marketingesek munkáját mesterséges intelligencia alapú megoldások segítik. Kampánytervezés és -menedzsment, tartalomelőállítás, marketing automatizáció, 1:1 marketing, profilozás, dinamikus árazás. De mi történik, akkor amikor a vevő oldalán is gépi tanuló algoritmusok lesznek? Mit kezd a marketing a virtuális személyi asszisztenssel? Milyen lesz az AI:AI kommunikáció? Mit jelent ez a marketing számára?
Előadás
Csanda Gergely ( Kürt Akadémia ),
Szertics Gergely (AI Partners és Kürt Akadémia )
16:00 - 16:30
FMCG és élelmiszeripar marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi témákat fogjuk körbejárni a beszélgetés során: 1. Lesznek-e még 5 év múlva is nyomtatott akciós újságok, szórólapok? A reklámhordozó papírra kivetett környezetvédelmi termékdíj jelentős emelése után is megéri-e még ilyeneket nyomtatni? Van-e ilyen értékes az a célcsoport, akit ezzel el lehet érni? Kik ők egyáltalán? Mi lehet az alternatívája a szórólapnak (e-DM, weboldal, mobil applikáció)? 2. A Google Play áruházban szinte minden jelentős piaci szereplőnek találtam magyar nyelvű mobil applikációját. Ezek legtöbbször az online rendelést támogató felületek, de többeknek van szórakoztató vagy edukatív appja is. A mobil applikáció csak hab a tortán vagy egy „must have” elem? Kinek milyen appja van? Beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket? Milyen marketing cél megvalósítására alkalmas? 3. A hagyományos, vagyis offline kereskedőláncok képviselőitől kérdezem, hogy a webshop és a házhozszállítás image szempontból vagy kereskedelmi szempontból fontos-e? Mi volt az a pillanat, amikor úgy döntöttek, hogy belevágnak? Beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket? 4. Lehet-e újat alkotni a hűségprogramok terén? Milyen gyakran kell valami új dologgal előállni, hogy ne laposodjanak el? Hogyan lehet bevonni ezekbe az Y, Z generációt? Mennyire nehezíti a helyzetet az GDPR szabályozás? 5. Mennyire fontos a közösségépítés, a social media jelenlét? Hányféle csatornát használnak? Van-e olyan célcsoport, akit csak ezeken keresztül lehet elérni? Milyen tartalmak a legnépszerűbbek?
Kerekasztal
Mérő Ádám ( Coca-Cola ),
Pantl Péter ( Hell Energy ),
Szilva Mónika ( Nestlé ),
Takács Ákos ( Red Bull ),
Várkonyi Beáta ( Danone ),
Van der Wildt Nikolett ( Szentkirályi ),
16:30 - 17:00
Pénzintézetek és biztosítási szektor marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi kérdéseket fogjuk körbejárni a beszélgetés során: 1. Javult-e Magyarországon a pénzügyi tudatosság? Van-e markáns különbség X,Y,Z generációk között ezen a téren? Ha igen, ez hogyan jelenik meg a marketing startégiában?, 2. Hogyan és hol lehet megszólítani a Z generációt? Social média, online video, influencer, mobil applikáció? Iskolai edukációs programok?, 3. Mi az a pillanat, élethelyzet amikor egy X vagy Z generációs fiatal fejében megfogalmazódik, hogy neki pénzügyi szolgáltatásra van szüksége? Hány éves korban érdemes először megtakarítási, befektetési üzenettel megcélozni őket?, 4. A marketing büdzsében mekkora a digitális megoldásokra szánt pénzek aránya és azzal hányféle platformot fednek le? A digitális funkciók szervezeten belül vagy kívül vannak?, 5. Hogyan változott meg a TV szerepe az online előretörésével? Változott-e egyáltalán?
Kerekasztal
Dudás Krisztina ( Provident ),
Hornyák Dóra (Magyar Cetelem Bank),
Horváth Magyary Nóra ( K&H),
Pataky Piroska ( Mastercard ),
Polányi Zoltán ( UNIQA ),
Szinai Ádám (CIB Bank),
Tantics Viktória ( Sberbank ),
17:00 - 17:30
YouTube tartalomgyártás mesterfokon
Bővebben
x Saját gyártású Szerinted? Youtube csatornánuk az elmúlt egy évben közel 20 millió organikus megtekintést produkált és 170.000 feliratkozót szerzett. Hogyan értünk el ezt és mit tanultunk belőle? Mára a videós kommunikáció egyre inkább szerves részét kell képezze a cégek marketingstratégiájának. A saját példánkon keresztül mutatom be mi működik a Youtube-on és mi nem, valamint hogyan lehet organikus nézettségeket elérni és mikor kezd el a Youtube minket a nézőknek ajánlani.
Előadás
Csuzi Márton ( Special Effects Media )
17:30 - 18:00
Honlap - a digitális célállomás, webanalitikák
Bővebben
x Nem csak az fontos, hogy legyen honlapod, hanem az is, hogyan támogatja üzleti céljaidat. Egy jól beállított webanalitika olyan információkkal tud szolgálni, melyek közvetlenül befolyással vannak bevételeidre, eredményeidre. Az adatok, melyekkel fizetett hirdetéseidet tudod optimalizálni, vagy kapcsolt eszközök segítségével egy-egy landing page konverziós erejét javítani, hosszútávú hatással vannak legfőbb üzleti eredményeid javulására.
Előadás
Takács Tamás ( Intren ),
Tóth Nóra ( Intren )
18:00 - 18:30
Üdv a Halálcsillagon! Avagy merre tart a Google 2019-ben?
Bővebben
x A Google 2018-ban kiszedte az etikai kódexéből a "Don't Be Evil!" mondatot. Ezt sokan sokféleképpen értelmezték. De egy biztos: fontos üzenete van ennek a lépésnek. Az elmúlt években ugyanis komoly változások léptek életbe a Google és a keresőoptimalizálás működése kapcsán.
Előadás
Papp Gábor ( The Pitch )
18:30 - 19:00
PPC Pro: Google, YouTube & Facebook Ads trendek 2019-ben
Bővebben
x Számos újdonságot hozott az idei év a PPC hirdetések világában. Többek között a Google hirdetési rendszere új nevet kapott, ezzel rámutatva arra, hogy a keresőóriás már jó ideje nem csupán keresőhirdetéseket kínál. Előadásunkban körüljárjuk a legújabb megoldásokat, tervezett fejlesztéseket illetve a 2019-ben várható trendeket a search, display, video és a mobil hirdetések piacán.
Előadás
Bay Áron ( Reprise Digital ),
Pere Patrícia ( Digital Heroes )
19:00 - 19:30
Tudom mit tettél tavaly nyáron! – reputációmenedzsment a gyakorlatban
Bővebben
x “Az internet nem felejt”, a Google meg végképp nem. Egyre több és több információ található meg rólunk és cégünkről online, gyakran negatívak is. Ahogy nő a digitális lábnyomunk, úgy értékelődik fel az online reputációmenedzsment és az intelligens PR szerepe: mit szeretnénk vagy mit engedünk megmutatni magunkról?
Előadás
Sepsey Barna ( Reputation.hu )
19:30 - 19:45
Technikai szünet
19:45 - 21:30
Marketing Diamond Awards és Év Honlapja Díj
Díjátadó

Soda workshop terem

14:30 - 16:30
Ecommerce SEO workshop: hogyan optimalizáld a webshopodat a Google számára?
Házigazda: The Pitch Education - Papp Gábor
Bővebben
x A webáruház SEO képzés azt mutatja be, hogy miként lehet több látogatót szerezni organikusan egy webshopra.
A workshop hazai és nemzetközi példákon keresztül mutatja be a legfontosabb módszereket, technikákat, amelyeket hatékonyan lehet alkalmazni 2019-ben.
16:45 - 18:45
Chatbot marketing: online-offline konverzió és marketing automatizáció chatbottal
Házigazda: Microsoft - Kiss Balázs és Deliága Ákos
Bővebben
x A workshopon gyakorlati példákon keresztül nézzük meg, hogyan segítheti egy chatbot a marketingesek munkáját. Az első gyakorlatban megnézzük, hogyan lehet online és oflline felületek között javítani a konverziós arányokat, a másodikban pedig a marketingfolyamatok automatizációjára nézünk példát. Beszélünk arról is, miért és hogyan éri meg a chatbotokat a Microsoft felhőjében futtatni.

RUBIC CUBE workshop terem

16:30 - 18:30
Ügyfélélmény workshop: Design Thinking a gyakorlatban
Házigazda: Kürt Akadémia és BoldX - Kun Judit (Kürt Akadémia), Krajcsó Linda (BoldX), Kézai András (BoldX)
Bővebben
x Bevezetés a Design Thinking világába. Egy kis elmélet után a résztvevők konkrét feladatok mentén, egy rapid folyamaton keresztül kipróbálhatják, hogyan működik egy Design Thinking projekt. Aktív részvételen alapuló workshop, amiben a fogyasztóközpontú innováció alapelvei szerint elindulunk egy új termék koncepciója felé.