Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingkonferencia.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Elfogadom
Nem fogadom el

Program 2. nap

08:00 - 09:05
Regisztráció
09:05 - 09:15
Műsorvezetői/moderátori köszöntő és megnyitó
Simon Krisztián ( MMonline, BrandMánia )
09:15 - 09:45
Hozzáadott érték - Milyen értéket teremt a marketinges? Milyen értéket teremt az ember? Milyen értéket teremt a 21. században?
Bővebben
x Milyen értéket teremt a marketinges? Milyen értéket teremt az ember? Milyen értéket teremt a 21. században?
Előadás
Horváth Magyary Nóra ( K&H Bank )
09:45 - 10:15
LevelUP mami
Bővebben
x A magyar nyugdíjasok 60 százaléka még sose járt a Facebookon. A 65 év felettiek egyre távolabb kerülnek a legfiatalabb generációktól, azaz a saját unokáiktól, akik beköltöztek az okos eszközeikre. A nyári szünidő adott apropót arra, hogy megmutassuk: közelebb lehet hozni egymáshoz a két generációt. Minden nagymamához az unokáján át vezet az út. Hogyan? Játékkal. Méghozzá online játékkal. Fogtunk három influenszert és egy nyugdíjas klubot – akik 2 hónapon keresztül együtt játszottak. Augusztus végén a PlayIT-en a senior gamer csapat mindenkinek megmutatta, hogy az idősek is be tudnak lépni a digitális világba. Hogy ott együtt játszanak az unokáikkal.
Előadás
Szabó Béla ( Magyar Telekom )
10:15 - 10:45
Nagyné Kovács Andrea életmódot vált - Spar esettanulmány
Bővebben
x Eljött a pillanat Nagyné Kovács Andrea életében…..végre elszánta magát……tudta, hogy ez az utolsó esélye…..Most vagy soha……És a SPAR-ral megcsinálta!!!!
Előadás
Bene Nikoletta ( Spar )
10:45 - 11:15
Szépségápolási szektor marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi kérdéseket járjuk körbe a beszélgetés során: 1. Lehet-e újat alkotni a hűségprogramok terén? Milyen gyakran kell valami új dologgal előállni, hogy ne laposodjanak el? Hogyan lehet bevonni ezekbe az Y, Z generációt? Mennyire nehezíti a helyzetet az GDPR szabályozás?, 2. Mennyire fontos a közösségépítés, a social media jelenlét? Hányféle csatornát használnak? Van-e olyan célcsoport, akit csak ezeken keresztül lehet elérni? Milyen tartalmak a legnépszerűbbek?, 3. Az online video tartalmak gyártása talán a szépségápolásban a legkézenfekvőbb. Smink és frizura tippek sokkal látványosabban jeleníthetők meg így. Mennyire prioritás ez a fajta video tartalom gyártás? Mi a hatékonyabb: saját csatornát indítani és ott saját gyártású tartalmakat kitenni vagy influencerekre bízni?, 4. Az influencer marketing csak egy újabb hype, vagy tényleg alkalmas eladás-ösztönzésre vagy márkaépítésre? Sok szépségápolási márkának eddig is volt márka nagykövete, kell emellett még influencerekkel is bajlódni?, 5. Talán a szépségápolási termékek esetében a legnehezebb a hitelesség megteremtése egy influencer kampányban, hiszen az ugyanaz az influencer egyik héten még az A márka alapozóját ajánlja a csatornáin, két hét múlva meg már a B márkáét ugyanolyan lelkesedéssel. Van értelme belemenni ebbe az utcába? Kinek milyen tapasztalatai vannak?
Kerekasztal
Bereczi-Flamm Mariann (Avon),
Budaházy Péter (Helia-D),
Kanyó Roland (DM Magyarország),
Lambert Petra (Henkel),
Pillár Gabriella ( Beiersdorf),
Varga Anita Ágnes (Rossmann)
11:15 - 11:45
Amíg élek én, avagy 12.000 dühös ember - Borsodi esettanulmány
Bővebben
x Adott egy focicsapat, ami évek óta bukdácsol a magyar nb1-ben. Igazán komoly eredményt szinte sosem ért el. Az edzők és játékosok jönnek-mennek, ritkán kerülnek be a válogatottba. Ha a szurkolókkal találkozunk egy hétköznap este, ők is csak lemondóan legyintenek. De mégse gondolja senki, hogy itt nincsen feszültség, nincsen lelkesedés, nincsen szenvedély minden szombat este! Mert ez nem akármelyik város! „Ez Miskolc”. Nem hasonlítható egyik másik csapathoz sem, mert ez nem lehet más: „Csak a Diósgyőr!”
Előadás
Juhász Péter ( Borsodi ),
Nyitrai Márton ( filmrendező )
11:45 - 12:15
Világsiker Magyarországról, avagy miért Bruce Willist választotta a HELL ENERGY?
Bővebben
x A HELL ENERGY alig 12 éves története alatt különös figyelmet fordított arra, hogy ikonikus marketingaktivitásokkal különböztesse meg magát a piaci szereplőktől. Korábban két évig első magyar cégként a Williams Formula 1-es csapat szponzora volt, idén pedig egyedülálló, mintegy 50 országra kiterjedő reklámszerződést kötött Bruce Willis-szel. Az együttműködés a klasszikus felületek mellett egyedi megjelenésekre is kiterjedt, így a HELL ENERGY hatékény influencer stratégiával is kiegészített a kampányát.
Előadás
Pantl Péter ( Hell Energy )
12:15 - 12:45
Brandépítés és tudástranszfer másként
Bővebben
x A technológiai fejlődés egyik fontos kérdése világszerte, hogy az oktatás mennyiben tudja lekövetni a gyorsan változó igényeket. Mindemellett a Z és alfa generáció tagjai 3-5 éven belül a világ fogyasztói társadalmának háromnegyedét teszik majd ki, így máris reflektorfénybe került az ő hatékony megszólításuk, elérésük. Lehet-e mindehhez megfelelő eszköz egy egyedülálló - pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási ismereteket átadó - oktatási modell? Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing és kommunikációs igazgatója és Dr. Schrankó Péter, az OTP Fáy András Alapítvány ügyvezetője előadásukban erre adnak majd választ.
Előadás
Nagy Zoltán Péter ( OTP Bank ),
Dr. Schrankó Péter ( OTP Fáy András Alapítvány)
12:45 - 13:15
Gen Z Are True Digital Natives - Is Your Business Ready For A CX Digital Transformation?
Bővebben
x Digital Transformation is key in today’s world and has become essential to today’s business environment. In today’s world, customer demands are driven by choice – of how they engage, when, where, and how often. Customers don’t follow the paths that businesses have carefully laid out. They decide their own paths of engagement with your business. Most organizations understand this and are undergoing business transformation – a reexamination of their customer experience processes and delivery AND how their IT infrastructure is enabling or impeding the shift they need to make in their business.
Előadás
Ioana Florea ( Oracle )
13:15 - 14:00
Ebédszünet
14:00 - 14:30
Távközlés szektor marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi kérdéseket járjuk körbe a beszélgetés során: 1. Az emberek a mobiltelefonjukkal vagy a tévékészülékükkel vannak szoros fizikai, érzelmi kapcsolatban, meg esetleg a tartalommal, amit azon keresztül fogyasztanak. A szolgáltató, aki az infrastruktúrát adja hozzá, láthatatlan. Hogyan lehet ebbe a képbe és a fogyasztók tudatába aktív szereplőként becsempészni a távközlési szolgáltatót, arcot adni neki – vagyis kilépni a közmű szerepből?, 2. Lehet érzelmi kötödést kialakítani a fogyasztókkal egy ilyen eszközökről, tarifákról, sávszélességről és byte-okról szóló történetben, mint a távközlés?, 3. Mik a legjobban csengő távközlési ígéretek ma a lakossági piacon? Van-e eltérés ebben a különböző generációk között?, 4. Mi a helyzet a vállalati ügyfelekkel, őket mivel lehet megfogni?, 5. Egy éve lépett életbe az a törvény, amely a korábbi 24-ről 12 hónapra csökkentette a hang- és adatalapú szolgáltatásoknál a kötelezően előírható maximális hűségidőt. Erre a Telekom és a Telenor is látványos kampánnyal „eltörölte” a hűségidőt. Így hogy már nem kötelező csak választható a hűségidő – mondjuk egy jobb készülék árajánlat érdekében –, hányan kötnek szerződést hűségidővel ill. anélkül? Milyen hatása van ennek a versenyre? Könnyebben váltanak szolgáltatók az ügyfelek?
Kerekasztal
Szabó Béla (Magyar Telekom),
Civin Péter (Telenor),
Baráth Péter (Vodafone),
Sólyom Balázs (UPC)
14:30 - 15:00
Digitális marketing szakadék
Bővebben
x Az előadás azt járja körbe, hogy vajon a célcsoportok és generációk vagy a marketingesek és a kommunikációs megoldások közti különbséget nyitotta nagyobbra a digitális átalakulás?
Előadás
Baráth Péter ( Vodafone )
15:00 - 15:30
Az ügyfélélmény a marketing jövője: az ügyfélközpontú kultúra szerepe az érzelmek és végső soron a szerethető márka kialakításában
Bővebben
x Ugyanúgy, ahogy egy párkapcsolatban is, ügyfeleinkkel hosszú távú kapcsolatot a kommunikáció segítségével, az elkötelezettség és a bizalom kiépítésével lehet. Ezek azok a tényezők, amik érzelmeink kialakulását szabályozzák. Ha célunk, hogy ügyfeleink szeressenek minket, de legalább is jól érezzék magukat, amikor a márkánkkal találkoznak, akkor el kell őket kápráztatnunk és igazán jól kell bánnunk velük. Azok az ügyfelek, akik érzelmileg kapcsolódnak hozzánk, több terméket vesznek, gyakrabban látogatnak minket és hajlandóak többet is fizetni szolgáltatásinkért. A ’Lovebrand’ kifejezés furcsán hangozhat a banszektorban, ahol elsősorban a racionális előnyökre koncentrálunk, de biztosan állítom, hogy mély kapcsolat ügyfél és bank között is lehetséges. Az ügyfélélmény pedig egy kritikus hajtóerő az emocionális kapcsolat kialakulásában. A Budapest Bank példáján keresztül szeretném megmutatni, hogy átalakítani egy 30+ éves vállalatot hosszú folyamat, de mi jó irányba haladunk. Büszkén állíthatom, hogy szerethetőbb bank vagyunk, mint 5 évvel ezelőtt. Az előadásom arról szól, hogy jutottunk el ide: milyen lépéseket fogalmaztunk meg, milyen kihívásokkal szembesültünk és milyen eredményeket értünk el. 3 területen keresztül (a tulajdonosi háttér, az ügyfelek jobb megismerése és a munkatársak szerepe) mutatom meg a hallgatóságnak, hogy mind a külső, mind a belső ügyfélközpontúság kiemelkedő jelentőségű és ez vezet el végül ahhoz, hogy kialakuljon a márkánkhoz való kötődés.
Előadás
Tengerdi Laura ( Budapest Bank )
15:30 - 16:00
#NyisdKiANestlét” – vállalati márkaépítés siker receptje
Bővebben
x Végy egy adag fogyasztót, vidd be a kulisszák mögé, töltsd meg a fejét tudással és az egészet fűszerezd egy kis employer brandinggel!
Előadás
Szilva Mónika ( Nestlé ),
Falus Viktória ( Nestlé )
16:00 - 16:30
Brick by brick - az influencer-ek szerepe a LEGO marketingkommunikációjában
Bővebben
x Fogyasztói és vásárlói szokások változása a játékpiacon; A social media jelentősége a LEGO kommunikációs stratégiájában; Influencer együttműködések eredményei és tanulságai
Előadás
Oláh Péter ( Lego ),
Ördög Nóra
16:30 - 17:00
„Márka és a hírességek – ki, mit profitál az együttműködésből?” - Rossmann esettanulmány
Bővebben
x Négy évvel ezelőtt a Rossmann egy hírességgel, Árpa Attilával kezdett arculatváltásba. A sikeres együttműködés eredménye, hogy a mai nap Attila fotója köszön vissza a drogéria bolti plakátjairól, TV reklámjából, billboardjairól. Azonban Attila mellett idén Lilu is feltűnt a Rossmann kampányaiban, akivel először digitális és PR platformon kezdődött az együttműködés. Hogyan lehet sikeresen együttműködni hírességekkel? Hogyan látja ezt a márka és a híresség?
Előadás
Varga Anita Ágnes ( Rossmann ),
Kovalcsik Ildikó ( Lilu )
17:00 - 17:30
Autóipar marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Többek között az alábbi kérdéseket fogjuk körbejárni a beszélgetés során: 1. Az autóipar a világ egyik leginnovatívabb ágazata. Világszerte 86 milliót adtak el tavaly. A technológia fejlődésnek: elektromos hajtásnak, konnektivitásnak egyre nagyobb a jelentősége. De vajon hogyan lehet felturbózni a marketinget? 2. Az idei év 2008 után az elmúlt 10 év legjobb esztendeje lesz, a teljes piacon több mint 140 000 autót adtok el. Nektek hogy megy a szekér az idén? Száguldotok? Döcögtök? Előztök? 3. 2008 előtt az autóipar az egyik legnagyobb reklámköltő ágazat volt Magyarországon. Azóta a világ megváltozott. Mintha ma már nem a hagyományos reklámfelületek lennének középpontban. Legalább is a számok ezt mutatják. Hova tűnt a tévé, a sajtó, és az óriásplakát? A digitális média lehet a turbómeghajtás? Ti mennyit használjátok? Milyen megoldásokat használtok? 4. Mi számít az értékesítéskor a legjobban? Ha pl van egy szuper új modell, az önmagában mekkora garanciát jelenthet a kitűzött tervekben? Mennyi marketing kell hozzá? 5. Hasítanak a SUV-ok a piacon. Ebben azt tippelném, hogy több a marketing, mint a praktikus szempont. Vagy tévedek?
Kerekasztal
Burovinc Eszter (Mazda),
Horváth Gergő ( Nissan ),
Kelemen-Tűz Gabriella (Renault),
Oláh Kornél ( Opel ),
Pethő Andrea ( Emil Frey Magyarország )

Soda workshop terem

14:30 - 16:30
A tartalom multiplikálása workshop - a menő online tartalmak gyártásának és disztribúciójának titkairól.
Házigazda: Szántó Péter (SpringTab), Fiala Borcsa (WMN.hu), Szőcs Lilla (WMN.hu)
Bővebben
x Már régóta mondják, hogy a tartalom a király. Azt pedig pár éve hallhatjuk, hogy a tartalmat az adott csatornára kell szabni. Hiszen, hogy nézne ki egy rádió hirdetés tévében? Azt viszont kevesen értik, hogy milyen ereje van a tartalom multiplikálásának. Exponenciális hatást érhetünk el, ha megfelelő mutációkat készítünk. Jelentsen ez bármit is.
A workshopon darabokra szedjük a témát: 1) Egyrészről hogyan kezdjünk a tartalom készítéséhez úgy, hogy már az elején fejben tartjuk, hogy mennyi verzió és formátum készül belőle. 2) Majd az elkészült tartalmat a megfelelő helyen és időben publikáljuk és osztjuk meg.
Vegyünk egy konferencia előadást. Ezt felveszik videóra is, de külön még egy 2 percben selfie módban felvesszük mobillal is a lényeget felkészülés közben. Ebből a csapatunk ír egy blog posztot, valamint két vendég bejegyzést online médiumokba. A videó felkerül YouTube-ra, meg Insta Story-ba. Képek és idézetek is készülnek, így ezek mehetnek Insta posztba meg persze Facebook-ra is. Az egészről pedig hírlevélben és médialistán keresztül számolunk be a követőinknek és partnereink számára.
A workshopon konkrét esettanulmányokkal, transzparensen vesszük át két óra alatt a tartalom multiplikálásának hogyanját.
Ha követted a fenti sorokat, akkor azért gyere, ha pedig új infó volt, akkor azért!
16:45 - 18:45
Data -> Insight -> Employer Branding: Az Impact Works Employer Branding Workshopja
Házigazda: Bőhm Kornél, Aszalós Péter
Bővebben
x Hogyan formáljuk elemezhető adatokká a szervezet értékeiről meglévő közös tudását? Hogyan tudjuk az így megszerzett insightot akciókká formálni és felhasználni a munkáltatói márkaépítésben? Ezekkel a kérdésekkel fogunk közösen dolgozni a workshop résztvevőivel.

RUBIC CUBE workshop terem

16:30 - 18:30
Sportmarketing Újratöltve workshop
Szervező: MMSZ Sportmarketing Tagozat
Házigazda: Havas Sports & Entertainment
Résztvevők: Dr. András Krisztina (Budapesti Corvinus Egyetem), Eisenkrammer Károly (Tour de Hongrie főszervező), Rózsa Iván (sportmarketing szakember), Páskuly Gabriella (LG MC & AE Marketing koordinátor), Vincze Ottó (válogatott labdarúgó, sportmenedzser)
Bővebben
x A sport & business workshop célja, hogy hazai sportiparág neves szakembereinek bevonásával egy interaktív beszélgetést folytassunk arról, hogy miképpen ágyazódott be a gazdasági szemlélet a sportba, hogy milyen területei vannak, hol tart ebben Magyarország és hol a világ más régiói, mik az aktuális trendek? A workshop keretében megvalósuló programban szeretnénk az akadémiai, szakértői, hirdetői és egyben vállalati, sportolói és sportesemény szervezői oldal véleményét is kikérni. A délután kimondott célja a jelen levő szakemberek bevonásával egy olyan állásfoglalás artikulálása is, ami alapot adhat a hazai sportmarketing piac további fejlesztésének és kihívásainak megértéséhez.