Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketingkonferencia.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Elfogadom
Nem fogadom el

Program 2. nap

08:00 - 09:05
Regisztráció
09:05 - 09:15
Műsorvezetői/moderátori köszöntő és megnyitó
Simon Krisztián ( MMonline, BrandMánia )
09:15 - 09:45
Hozzáadott érték - Milyen értéket teremt a marketinges? Milyen értéket teremt az ember? Milyen értéket teremt a 21. században?
Bővebben
x Milyen értéket teremt a marketinges? Milyen értéket teremt az ember? Milyen értéket teremt a 21. században?
Előadás
Horváth Magyary Nóra ( K&H Bank )
09:45 - 10:15
LevelUP mami
Bővebben
x A magyar nyugdíjasok 60 százaléka még sose járt a Facebookon. A 65 év felettiek egyre távolabb kerülnek a legfiatalabb generációktól, azaz a saját unokáiktól, akik beköltöztek az okos eszközeikre. A nyári szünidő adott apropót arra, hogy megmutassuk: közelebb lehet hozni egymáshoz a két generációt. Minden nagymamához az unokáján át vezet az út. Hogyan? Játékkal. Méghozzá online játékkal. Fogtunk három influenszert és egy nyugdíjas klubot – akik 2 hónapon keresztül együtt játszottak. Augusztus végén a PlayIT-en a senior gamer csapat mindenkinek megmutatta, hogy az idősek is be tudnak lépni a digitális világba. Hogy ott együtt játszanak az unokáikkal.
Előadás
Szabó Béla ( Magyar Telekom )
10:15 - 10:45
Brandépítés és tudástranszfer másként
Bővebben
x A technológiai fejlődés egyik fontos kérdése világszerte, hogy az oktatás mennyiben tudja lekövetni a gyorsan változó igényeket. Mindemellett a Z és alfa generáció tagjai 3-5 éven belül a világ fogyasztói társadalmának háromnegyedét teszik majd ki, így máris reflektorfénybe került az ő hatékony megszólításuk, elérésük. Lehet-e mindehhez megfelelő eszköz egy egyedülálló - pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási ismereteket átadó - oktatási modell? Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing és kommunikációs igazgatója és Dr. Schrankó Péter, az OTP Fáy András Alapítvány ügyvezetője előadásukban erre adnak majd választ.
Előadás
Nagy Zoltán Péter ( OTP ),
Dr. Schrankó Péter ( OTP Fáy Alapítvány )
10:45 - 11:15
Szépségápolási szektor marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Varga Anita Ágnes (Rossmann),
Kanyó Roland (DM Magyarország),
Bereczi-Flamm Mariann (Avon),
Budaházy Péter (Helia-D),
Pillár Gabriella ( Beiersdorf),
Rózsa Ágnes (L’Oréal),
Bányász Lívia (Unilever),
kerekasztal résztvevők felkérés alatt
11:15 - 11:45
Amíg élek én, avagy 12.000 dühös ember - Borsodi esettanulmány
Bővebben
x Adott egy focicsapat, ami évek óta bukdácsol a magyar nb1-ben. Igazán komoly eredményt szinte sosem ért el. Az edzők és játékosok jönnek-mennek, ritkán kerülnek be a válogatottba. Ha a szurkolókkal találkozunk egy hétköznap este, ők is csak lemondóan legyintenek. De mégse gondolja senki, hogy itt nincsen feszültség, nincsen lelkesedés, nincsen szenvedély minden szombat este! Mert ez nem akármelyik város! „Ez Miskolc”. Nem hasonlítható egyik másik csapathoz sem, mert ez nem lehet más: „Csak a Diósgyőr!”
Előadás
Juhász Péter ( Borsodi ),
Nyitrai Márton ( filmrendező )
11:45 - 12:15
Hell Energy esettanulmány
Bővebben
x Hamarosan
Előadás
Pantl Péter ( Hell Energy )
12:15 - 12:45
Nagyné Kovács Andrea életmódot vált - Spar esettanulmány
Bővebben
x Eljött a pillanat Nagyné Kovács Andrea életében…..végre elszánta magát……tudta, hogy ez az utolsó esélye…..Most vagy soha……És a SPAR-ral megcsinálta!!!!
Előadás
Bene Nikoletta ( Spar )
12:45 - 14:00
Ebédszünet
14:00 - 14:30
Távközlés szektor marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Szabó Béla (Magyar Telekom),
Civin Péter (Telenor),
Baráth Péter (Vodafone),
Sólyom Balázs (UPC),
Kovács Lilla (MVM Net) kerekasztal résztvevők felkérés alatt
14:30 - 15:00
Top 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezetők díjátadója
Díjátadó
15:00 - 15:30
Az ügyfélélmény a marketing jövője: az ügyfélközpontú kultúra szerepe az érzelmek és végső soron a szerethető márka kialakításában
Bővebben
x Ugyanúgy, ahogy egy párkapcsolatban is, ügyfeleinkkel hosszú távú kapcsolatot a kommunikáció segítségével, az elkötelezettség és a bizalom kiépítésével lehet. Ezek azok a tényezők, amik érzelmeink kialakulását szabályozzák. Ha célunk, hogy ügyfeleink szeressenek minket, de legalább is jól érezzék magukat, amikor a márkánkkal találkoznak, akkor el kell őket kápráztatnunk és igazán jól kell bánnunk velük. Azok az ügyfelek, akik érzelmileg kapcsolódnak hozzánk, több terméket vesznek, gyakrabban látogatnak minket és hajlandóak többet is fizetni szolgáltatásinkért. A ’Lovebrand’ kifejezés furcsán hangozhat a banszektorban, ahol elsősorban a racionális előnyökre koncentrálunk, de biztosan állítom, hogy mély kapcsolat ügyfél és bank között is lehetséges. Az ügyfélélmény pedig egy kritikus hajtóerő az emocionális kapcsolat kialakulásában. A Budapest Bank példáján keresztül szeretném megmutatni, hogy átalakítani egy 30+ éves vállalatot hosszú folyamat, de mi jó irányba haladunk. Büszkén állíthatom, hogy szerethetőbb bank vagyunk, mint 5 évvel ezelőtt. Az előadásom arról szól, hogy jutottunk el ide: milyen lépéseket fogalmaztunk meg, milyen kihívásokkal szembesültünk és milyen eredményeket értünk el. 3 területen keresztül (a tulajdonosi háttér, az ügyfelek jobb megismerése és a munkatársak szerepe) mutatom meg a hallgatóságnak, hogy mind a külső, mind a belső ügyfélközpontúság kiemelkedő jelentőségű és ez vezet el végül ahhoz, hogy kialakuljon a márkánkhoz való kötődés.
Előadás
Tengerdi Laura ( Budapest Bank )
15:30 - 16:00
#NyisdKiANestlét” – vállalati márkaépítés siker receptje
Bővebben
x Végy egy adag fogyasztót, vidd be a kulisszák mögé, töltsd meg a fejét tudással és az egészet fűszerezd egy kis employer brandinggel!
Előadás
Szilva Mónika,
Falus Viktória ( Nestlé )
16:00 - 16:30
BMW esettanulmány
Bővebben
x Hamarosan
Előadás
Pócs Zsuzsanna ( BMW )
16:30 - 17:00
Autóipar marketing kihívásai 2019
Bővebben
x Hamarosan
Kerekasztal
Lőre Péter (Audi),
Pócs Zsuzsanna (BMW),
Horváth Gergely (Nissan),
Pethő Andrea ( Emil Frey Magyarország),
Sztipichné Kozári Edina ( Mercedes-Benz Hungária),
kerekasztal résztvevők felkérés alatt
17:00 - 17:30
Brick by brick - az influencer-ek szerepe a LEGO marketingkommunikációjában
Bővebben
x Fogyasztói és vásárlói szokások változása a játékpiacon; A social media jelentősége a LEGO kommunikációs stratégiájában; Influencer együttműködések eredményei és tanulságai
Előadás
Oláh Péter ( Lego )
17:30 - 18:00
„Márka és a hírességek – ki, mit profitál az együttműködésből?” - Rossmann esettanulmány
Bővebben
x Négy évvel ezelőtt a Rossmann egy hírességgel, Árpa Attilával kezdett arculatváltásba. A sikeres együttműködés eredménye, hogy a mai nap Attila fotója köszön vissza a drogéria bolti plakátjairól, TV reklámjából, billboardjairól. Azonban Attila mellett idén Lilu is feltűnt a Rossmann kampányaiban, akivel először digitális és PR platformon kezdődött az együttműködés. Hogyan lehet sikeresen együttműködni hírességekkel? Hogyan látja ezt a márka és a híresség?
Előadás
Varga Anita Ágnes ( Rossmann ),
Kovalcsik Ildikó ( Lilu )

Soda workshop terem

14:30 - 16:30
A tartalom multiplikálása workshop - a menő online tartalmak gyártásának és disztribúciójának titkairól.
Házigazda: Szántó Péter és a WMN
Bővebben
x Hamarosan
17:00 - 19:00
Employer Branding workshop
Házigazda: felkérés alatt
Bővebben
x Hamarosan

Hollogram workshop terem

16:30 - 18:30
Sportmarketing újratöltve meetup
Házigazda: Havas Media Hungary és az MMSZ Sportmarketing Tagozata
Bővebben
x A sport & business workshop célja, hogy hazai sportiparág neves szakembereinek bevonásával egy interaktív beszélgetést folytassunk arról, hogy miképpen ágyazódott be a gazdasági szemlélet a sportba, hogy milyen területei vannak, hol tart ebben Magyarország és hol a világ más régiói, mik az aktuális trendek? A workshop keretében megvalósuló programban szeretnénk az akadémiai, szakértői, hirdetői és egyben vállalati, sportolói és sportesemény szervezői oldal véleményét is kikérni. A délután kimondott célja a jelen levő szakemberek bevonásával egy olyan állásfoglalás artikulálása is, ami alapot adhat a hazai sportmarketing piac további fejlesztésének és kihívásainak megértéséhez.